donderdag 23 februari 2012

poezie swap

Afgelopen vrijdag heb ik in Doorn een workshop gevolgd. We gingen een SMASH-boek maken met glimmermist, glimmerglam, mask, stempels en nog veel meer. Mijn resultaat moet ik nog fotograferen maar ik vond het zo leuk dat ik gelijk het idee kreeg om zoiets voor mijn swapmaatje te maken .
Het is een schrift geworden van de Hema bewerkt met gesso. Ik heb stempels gestempeld op patroontekenpapier en deze met multi-medium erop gedaan. Ook de poezie gedichtje heb ik er zo opgekregen. Daarna flink wat glimmermist en weer laten drogen. Het is veel laagjes op laagjes werk. Daarna de poezie plaatjes met multi-media erop gedaan en weer laten drogen. Als laatste een sjabloon met decorating pasta bewerkt en natuurlijk veel glimmers.  En als allerlaatst de bloemen(bewerkt met glimmergalm) en wat versiersels.


2 opmerkingen:

  1. mooi gedaan Elvira! En wat een goed idee, ik geloof dat ik ook maar aan de gesso en de glimmermist moet, je kunt er zulke mooie dingen mee maken! groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Elvira wat mooi gemaakt,die kleuren!!!Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen