vrijdag 8 februari 2013

Wat een lieve berichtjes heb ik mogen ontvangen op mijn vorige post. Dank jullie wel , ik vind het altijd erg leuk om te lezen.
Ik dacht dat dit kaartje nog wel kon. Bij ons lag er vanochtend weer een wit laagje. Je kon deze digi aanvragen bij cutiekaartenvitrine.clubs. Hij is van Shelly's Images en ik heb hem ingekleurd met derwent potloden en twinkeling H2O. Hier en daar wat glitters en natuurlijk de takjes van de nieuwe  mal van Marianne. Ik vind ze zo gaaf.....
Van de week, dinsdag om precies te zijn, was ik de bloggen allemaal weer aan het bekijken wat er voor moois weer was gemaakt en zo kwam ik ook bij de cutiekaartenvitrineclub en daar kijk mijn kaart me opeens aan!!!! Had ik toch gewonnen, en er waren toch heel veel mooie kaarten. Ondertussen heb ik al lekker gesnuffeld op de site van Shelly en drie mooie digi's uitgezocht.



Ondertussen had ik mijn mailbox geopend en daar zag ik dat ik met mijn vorige kaart van 'Have a care"van serendipity stamps challenge club een voucher van $20,= had gewonnen. Wauw, en dat op één dag. 

Ga nu de laatste hand leggen aan een kaartje voor mijn vriendinnetje. Daar komt een tweede kleintje en dat had ze van de week laten weten. En nog een kaart maken voor mijn zoon die volgende week zeventien wordt , het is ook echt knutselweer. Ik ga dus heel de dag lekker op mijn werkkamer(tje) zitten , kacheltje  aan , bakje koffie erbij en dan is mijn dag weer goed. Het is toch geen weer om naar buiten te gaan . 

Lieve groetjes 
Elvira

4 opmerkingen:

  1. Wel, wel pasen valt vroeg voor jou, ELvira. 2 Keer winnen op een dag, maar het is je gegund hoor want je maakt leuke dingen. Deze ook, een lief afdrukje en super ingekleurd. Mooi papier heb je gebruikt,dat gaat leuk samen met het kraft papier.
    Nog een fijne vrijdag.

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je prijzen, deze kaart is schitterend.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Elvira,

    Van harte gefeliciteerd met je prijzen..super toch...en je kaartje is weer helemaal schattig, mooi ingekleurd, prachtig papier en details..super..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Elvira,wat goed,dubbel gewonnen,gefeliciteerd hoor,dit is ook een leukerd,mooi gekleurd ook en de kaart is ook leuk opgebouwd.lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen