woensdag 17 april 2013

Go Kreate

Hallo lieve blogvriendinnen  dit is al weer even geleden , maar ik heb niet stil gezeten hoor:) Ben een workshop aan het voorbereiden voor een heel stel vrouwen . De inschrijving is nog steeds niet gesloten, dus ik ben benieuwd hoeveel het er worden.
Het kaartje wat ik vandaag geplaatst heb is gemaakt met de super mallen van Go Kreate. 
Ik zag ze overal al langskomen op bloggen en facebook  en ik ben dus overstag gegaan . Wat een fijne mallen!!!

Het papier is van Kaiserkraft  "Secret Admirer Collection" en de stempel van Magnolia heb ik ingekleurd met Distressinkt.  Voor het jurkje heb ik de kleur  peacock feathers gebruikt en voor de bloem picked raspberry. Lekkere frisse kleurtjes. 


De stansen zijn , buiten die van Go Kreate :), van memorybox , magnolia en  de swirl is er een van vintage borders van Noor design.


Tekststempel ook van Noor Design


Opgerolde bloemen van Marianne en de vlinder komt van een paasversiering bij het Kruidvat,  LOL, maar ik vond hem er wel goed bijpassen.

Natuurlijk mogen de bloemen op mijn kaart niet ontbreken . Hoop dat jullie hen leuk vinden; mijn schoonmoeder wel, de lijm was niet eens droog en zij had hem al ingepikt voor een jarige vriendin :)
Kijk, zo blijf je gewoon bezig ...
Tot een volgend keertje weer. 

Lieve groet 
Elvira 



5 opmerkingen:

  1. Hoi Elvira,
    je kaartje is prachtig, de Go Kreate mallen zijn echt super om mee te werken,je afdrukje weer super ingekleurd, heel veel mooie details op je kaart..weer toppie..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Elvira, wat een beauty! Ik vind hem echt helemaal top (het zijn ook helemaal mijn kleurtjes natuurlijk, haha).
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk voorjaarsachtig kaartje Elvira,lekker bloemrijk ook ;p groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Elvira

    Wat een vrolijk kaartje in deze kleuren, erg mooi met al die bloemen.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen