zaterdag 2 januari 2016

Een bemoedigingskaartje

Allereerst wens ik jullie een heel mooi creatief jaar vol met liefde en gezondheid.
Dat jullie maar veel mooie creaties mogen maken dit jaar.
 
Mijn eerste kaartje dit jaar is een bemoedigingskaartje.
Ik weet zelf als geen ander hoe welkom zulke kaartjes zijn en wat voor steun je eruit kan halen. Ik maak ze dan ook met veel liefde, ook al is de reden waarom, soms niet zo leuk.
 
Dit keer alleen een tekst van "Our Daily Bread Design" gestempeld (scripture Series 3)
 op een afbeelding van een Paper & Pictures blokje 'Floral'van Noor!
Het papier is van een paperblok 'Spring' van Noor! .
De roze stans is van Noor 6002/0459 en de zilveren stans is er eentje van Sizzix (no 658949)
 
 



 
 
 Mijn tweede kaartje is al in de maak, heb wat verjaardagen in januari.
 
Ook heb ik toch nog wat afbeeldingen van Kerst gestempeld en twee hele mooie kerst papierblokken  in de sale gekocht. Erg hoor als je bij een hobbyzaak werkt :) Kijk of ik per maand twee kaartjes kan blijven maken. Dan heb ik op het einde van het jaar wat rustiger.
Ik ben ondertussen ook bezig om van de garage mijn atelier te maken.
In de kerstvakantie heb ik alle stellingkasten ontruimd en gelijk afgebroken.
Er moet nog best wel wat gedaan worden als nieuwe elektra aanleggen, verwarming doortrekken, muren een kleurtje geven en nog veel meer. Maar het begin is er......
Wordt vervolgd.....
 
Lieve groet,
Elvira
 
 

1 opmerking:

  1. What a stunning card with all the flowers, the soft pink and the framing of the beautiful verse! Love it! Thanks for joining us at ODBD!

    BeantwoordenVerwijderen