maandag 3 oktober 2016

Atelier Elfjesdroom

Het heeft even geduurd, maar hij is bijna klaar ……mijn atelier Elfjesdroom. Moest een kleine pauze inlassen vanwege een operatie maar hij is nu wel zover af dat ik het met jullie wil delen…. J
Manlief had als verrassing mijn bureau gemaakt toen ik een weekendje weg was, maar juist in die hoek moest ik nog een klein stukje verven( wie valt daar nu over, hihi)  en aan de andere kant,  aan de muur met mijn ponsen en stempels krijg ik nog , heel luxe, een tv-tje. Dat zijn de twee dingen die nog moeten gebeuren in de herfstvakantie…..
Het is zo gezellig zitten, met een groot raam aan de straat kant waarbij ik iedereen zie langslopen. Zomers had ik lekker de deur openstaan en kwamen de buufjes gezellig binnen, even kletsen en bakje koffie…..daar hou ik van
Donderdagavond is het bij mij knutselavond, dan komen een stel vriendinnen langs en doen we ieder waar we mee bezig zijn, er zijn een stel kaartenmaaksters, de andere haakt en weer een ander is met een quilt bezig. Er staat een grote tafel met zes stoelen  waar we heerlijk aan kunnen zitten. Grote pot koffie en thee met wat lekkers en genieten maar….
Verder zit ik er heerlijk kaartjes of andere dingen te maken ’s avonds na mijn werk of op mijn vrije dagen .
 
Hieronder wat foto's van de verbouwing en mijn atelier zoals hij nu is .....
 
Ik heb het verfwerk op me genomen....

 
Manlief het overige, hier is hij bezig met zes daglichtlampen ...



 
Wat ben ik blij met het resultaat en natuurlijk super trots op mijn mannetje die dat allemaal voor mij gedaan heeft...
 
En als laatste nog een kaartje die ik kort geleden gemaakt heb voor de verjaardag van mijn schoondochter nav een SOL van Hobbyvision van 3 mei jl.
Hierbij heb ik een stempeltje van LOTV gebruikt en deze ingekleurd met Distress Ink. De stansset is van Noor!  One of a Kind "Autum".
 
Wens ik jullie verder een hele fijne dag en tot de volgende keer.
 
Lieve groetjes
Elvira
 
 


1 opmerking:

  1. Super gave hobby ruimte heb je. Mag je zeker trots op zijn.
    Mooi kaartje heb je gemaakt voor je schoondochter.
    Hobby groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen