donderdag 24 november 2016

Cheek to cheek

Afgelopen maandag waren mijn vader en zijn vrouw Corry
alweer 7 jaar getrouwd. En zoals elk jaar kregen ze ook dit jaar weer een kaartje van mij voor dit heugelijke feit. Elk jaar probeer ik een passende stempel of digi te vinden die echt bij hun past.
Dit keer was het een digi van mo Manning
 Ik ben aan de slag gegaan met de papierset 'Dirty Pastel' van Joy!, een hele mooie romantische set.
 

De nieuwe vlinderborder die in november is uitgekomen mocht natuurlijk niet ontbreken op dit kaartje.
Ik heb hem èèn keer uit  wit cardstock gestanst, en twee keer van Designpapier.
En van èèn van die borders heb ik de vlinders los geknipt en deze bovenop de andere
vlinderrand van designpapier geplakt .
 

Het lieve plaatje heb ik ingekleurd met Distress  inkt.
 
 
Een mooie toef bloemen mocht natuurlijk niet ontbreken op deze kaart. Achter de toef zitten mooie swirls van Joy!


De tekst hoort bij de digi en past zo goed bij dit lieve stel.
Deze heb ik geplakt op de Flower round van Joy!
 
 
Ze hebben hem natuurlijk al gehad en waren er erg blij mee...
 
Wens jullie nog een fijne dag!
 
lieve groet,
Elvira
 
 
6002/0595 Flower round
6002/0689 Buterfly border
6003/0002 Floral flourishes - swirl
6003/0003 Floral Flourishes - swirl
6011/0504 Papierset ‘Dirty Pastels’
6200/0021 Strikjes maker
6370/0070 bloemen
6370/0062 bloemen

 

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie romantische kaart heb je voor je vader en Corry gemaakt Elvira. Geweldige digi met bijpassende tekst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen