zaterdag 7 januari 2017

Lavendel

Hallo lieve allemaal,
 
Buiten ligt er sneeuw en ik laat jullie mijn eerste 'gewone' kaartje zien na al mijn kerstkaarten. Ik heb altijd even moeite met de omschakeling , maar er zijn zoveel nieuwe mooie mallen dat deze verdienen om in de spotlight te staan.
Ik heb de mooie ovale stans Endless Background Swirls van Joy!Crafts gebruikt. Deze stans is zo mooi dat er eigenlijk geen andere stansen gebruikt hoeven te worden.
 

Ik heb de ovaal uit wit cardstock uitgestanst en deze bewerkt met distressinkt en blendingtool.
 

 
Een mooie bloemtoef mag natuurlijk niet ontbreken en hierbij heb ik ook witte bloemen gebruikt en deze bewerkt met distressinkt. Zo krijg je een mooi geheel in de zelfde kleurscharkering .
 
 
Ik heb veel verjaardagen in januari. Op de Polybesa embosstencil staan zoveel variatie aan woorden die je op je kaart kan gebruiken. Ik heb hier het woordje "gefeliciteerd" gekozen....
 
 
Het lavendeltakje heb ik twee keer uitgedraaid, een keer uit paars en een keer uit groen. De paarse bloemetjes en strikje heb ik bovenop het groen uitgedraaide takje geplakt. Daar creëer je dan een mooi dimensionaal beeld mee.  
 

 
Hoop dat jullie een fijne dag hebben, ik ga vanavond iets bijzonders doen. Met de familie heb ik een 12 gangen diner. Dat wordt heerlijk smikkelen vanavond. Volgende week heb ik een weekje vrij genomen. Ga ik heerlijk in mijn knutselkamertje wat kaartjes maken met de nieuwe mallen van Joy!crafts die we van de week binnen hebben gekregen. Hou mijn blog dus maar in de gaten, want er komt volgende week weer heel veel moois in de winkel.
 
 
Lieve groet,
Elvira 

1 opmerking:


  1. Wat een prachtige kaart,
    mooie kleuren en tof al die bloemen ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen