zaterdag 4 februari 2017

Love creamcake

 
Hallo lieve allemaal,
Allereerst een warm, creatief welkom aan mijn nieuwe volgers. Leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden. Hoop dat jullie hier wat inspiratie op kunnen doen.
 
Vandaag ben ik een beetje uit mijn comfortzone gegaan. Ik heb dit keer een kaartje gemaakt en roze met bruin gecombineerd. Ik had in januari bij Noor&Zo de Card-kit besteld. Daar zat deze combi in en ik ben de uitdaging aangegaan.
 

Ik heb er een verjaardagskaartje van gemaakt. Nog een paar en dan is de drukte weer voorbij met verjaardagen.... De nieuwe mallen uit de februari-lijn van Joy!Crafts passen daar goed bij. De kader om het plaatje is een gouwe oude.....Leuk toch om oud en nieuw te combineren.
 

 
Hieronder zie je de vlaggenlijnen nog een keer uitgelicht ....

 
Het gave plaatje is een digi van LOTV en heb ik ingekleurd met de stippeltechniek. Ik heb daar distressinkt voor gebruikt. 

 
En natuurlijk hoort een bloemetje erbij op een verjaardagskaart.
 

 
Ik moet zeggen dat ik het een spannende combi vond, maar toen ik het kaartje af had, was ik toch wel tevreden. Hoop dat de ontvanger hem ook leuk gaat vinden.
 
Ik wens jullie een fijne dag en tot een volgende keer.
 
 
Creatieve groetjes
Elvira
 
 
6002/0313 Gerti's Flowers
6002/0650 Endless Border Swirl
6002/0666 Vlaggenlijn
6002/0667 Happy Birthday
6011/0518 Papierset Carpe Diem


Geen opmerkingen:

Een reactie posten