woensdag 15 maart 2017

Bloghop




Hallo lieve mensen. Vandaag is er weer een bloghop gaande op het blog van Joy!Crafts
Wij mochten aan de gang met de schattige stansjes uit de collectie Spring met konijntjes, lammetjes en kuikentjes èn de nieuwe clearstempels van de maartcollectie.
Ik heb een shadow box kaart voor jullie gemaakt. Dat is een kaart met diepte . Ziet er moeilijker uit dan het is hoor….

 

Ik heb eerst de kaart gemaakt en beplakt met designpapier en het plaatje van het konijntje van Animal Greetings erin geplakt . Ik ben helemaal weg van konijntjes.  En ja dan ga ik los ….Dat is het leuke van zo’n kaart , je kan er echt een tafereeltje van maken.

Onderop het ik twee stroken gras geplakt en daar de uitgeknipte stempels van de bloemen tussen geschoven . Deze heb ik ingekleurd met distress inkt. Ook het uitgestanste konijntje heb ik bewerkt met distress inkt en achter het gras geplakt. De bloemetjes heb ik los uit het designpapier gestanst en deze los op het konijntje en het gras geplakt.
 
 
 
 
 

Om er een echt voorjaarskaartje van te maken heb ik het bijtje van de maartcollectie en de tak met de bijenkorf in de linkerhoek geplakt. De vleugeltjes van het bijtje heb ik uit perkamentpapier gestanst en er los opgeplakt.
 

 

Hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren en nu hophop naar het volgende blog…. 

 


 

Lieve groet
Elvira
 

6002/0416 hoekjes bij het plaatje
6002/0434 Spring Birds
6002/0436 Spring Rabbits
6002/0503 One of a kind – Spring – kleine bloemetjes
6002/0660 Grass with Flowers
6002/0669 Springset – bij met bijenkorf
6011/ 0501 papierset Lavendel
6013/0351  Animal Greetings – plaatje van konijntje
6410/0441 Stempel Springtime

 



 

 

 

20 opmerkingen:

  1. Hallo Elvira,
    je hebt me zeker weten te inspireren.
    Wat een leuke kaart en er gebeurt ook zoveel op !!!
    Groetjes van hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart is dit geworden met het 3D effect! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Elvira.
    Superleuke bloghop. Even snel, verjaarsvisite weg, dus kan het even. Mooie creaties allemaal. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige lente shadowboxcreatie heb je gemaakt Elvira, krijg je echt een lente gevoel bij...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Elvira een schitterend schaduw box heb je gemaakt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gosh, that is so cute. So many lovely layers and details. Love the bee and honeycomb as well. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Elvira
    Wat een schattige konijnen kaart heb je gemaakt. Zo komen we zeker vrolijk de lente door.
    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schilderijtje! Super, echt voorjaar.
    Fijne dag, groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige shadow box kaart, is inderdaad niet zo moeilijk, maar ziet er heel ingewikkeld uit 😉 Die bij en bijenkorf zijn super.

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Adorable scene with so many pretty details! Love the sweet bunny!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben flieft.... zo leuk deze! Met de rups en het bijtje...

    x
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind hem werkelijk fantastisch Elvira!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Adorable! Love the sweet bunny image and all dies you used. Great spring scene.
    Groetjes, Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een echte flapkonijn maakt deze kaart mooi!

    grtjs
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lieve Bunny! Het lijkt wel een fotolijstje, heel mooi gemaakt. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart er is veel op te zien Leuk!!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtig lentekaartje Elvira....wat een super leuk tafereeltje erop met die schattige bunny...en er zit zo mooi diepete in....Een echte TOPPER!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is echt supermooi. Het plaatje is helemaal compleet. Prachtig gemaakt.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk zo'n kaart met diepte. Erg mooi gemaakt. Lentegevoel!
    Groetjes Wijnanda

    BeantwoordenVerwijderen