vrijdag 10 november 2017

 
Lieve allemaal,
Wat leuk dat jullie weer een bezoekje komen brengen op mijn blog.
Gisteren heb ik sinds een lange tijd weer tijd gehad om mee te doen aan een SOL.
Deze keer werd hij gegeven door Tiets van Tiets Creatieve Wereld.
Samen met mijn vriendinnetje Thera hebben we deze live SOL gevolgd met
onderstaand kaartje als eindresultaat.
 
 
Het kaartje heeft een plateautje dus het niet een kaartje wat in de brievenbus kan. Maar wel heel leuk om als kerstkaart te geven als je met kerst bij iemand op bezoek  gaat.
Het kaartje zit weer bommetje vol met stansen van Joy!Crafts en Noor!. Onderaan het blogstukje staat wat ik allemaal gebruikt hebt.
 

Ik heb als afbeelding de digi "Bonfire" van LOTV gebruikt en deze ingekleurd met distressinkt en distressmarkers.
 


 
Ik heb op het plateautje eerst tilansiamos geplakt en daar wat houten huisje tussen geplaatst.
Wat rode besjes en wat houtsnippers en je hebt een mooi tafereeltje onder aan je kaart.
 


 
 Als je het leuk vind kun je een berichtje achterlaten, dan kom
ik ook eens op jullie blog kijken.
Ik wens jullie een hele fijne dag en tot een volgende keer 


Afbeelding
LOTV - Bonfire

Mallen; Joy!Crafts/ Noor!
6002/0683 Tekst Merry Christmas met sneeuwvlokken
6002/0791 vuurrand
6002/0795 Winter Wishes - Lantaarn
6002/0910 Flonkerende Sterrencirkel
6002/2017 Happy Holidays - kerstlabel
6002/2053 Ice Crystal
6011/0520 Papierset Christmas Eve


1 opmerking: