maandag 12 november 2018

Dream

Hallo allemaal,
Wat is het toch leuk om in je Art Journal te werken. Ik heb naast mijn grote Journal van Art By Marlene , nu ook een A5 formaat. Heel handzaam en vooral voor kaartenmaaksters die eens iets anders willen uitproberen van harte aan te bevelen.
Ik heb me vandaag laten inspireren door een artikel uit een Engels tijdschrift. Kennen jullie dat ook?
Die verzamelwoede.....Heel veel aanschaffen omdat je denkt dat je er niet buiten kan en dan er toch heel weinig mee doen. Zo heb ik een tijdje engelse stempeltijdschriften gekocht en nu ben ik ze opnieuw aan het doorspitten en wat kom ik toch leuke technieken tegen. Vaak met artikelen die ik gewoon heb staan of waar je wel iets vervangbaars bij kan verzinnen.
 
 
Wat ik gebruikt hebt;
Stencils van Pronty Crafts
470.801.048
470.766.002
470.850.000
Dylusions paint, fresh lime en chopped pesto
Amsterdam verf no. 735
mega flake van Indigo Blu
zwarte posca stift
 
 
Ik heb een dubbele pagina genomen en deze met twee kleuren dylusions paint behandeld.
Daarna met een waaierkwast hier en daar nog wat accenten aangebracht met de licht groene kleur.
 
 
Mask 470.801.048 op de linkerkant gelegd en deze bewerkt met zwarte Amsterdam verf.
 
 
Moet je eens kijken hoe mooi het silhouet afsteekt tegen de achtergrond.

 
Daarna heb stencil 470.766.002 genomen en daar de hartjes van gebruikt.
Ik heb ze gewoon kris kras aangebracht.
Daarna heb ik met stencil 470.850.000 het woordje "dream" aangebracht rechts boven in.

 
Kennen jullie mega flake van indigo? Dat is heel dun, fluffy bladgoud.
Ik heb een paar hartjes bewerkt met lijm en de flakes eroverheen gestrooid. Dit laat ik dan even drogen. Met een sponsje haal ik met draaiende bewegingen het overvloedige aan flakes eraf.

 
Met een zwarte posca stift heb ik willekeurig rond een paar hartjes tekst geschreven en als laatste langs de buitenkant van de bladzijde een randje aangebracht.
 
Het is niet zo'n hele moeilijke bladzijde maar wel eentje met wat leuke techniekjes
Hoop dat ik jullie hier mee heb kunnen inspireren en tot een volgende keer.
 
Lieve groetjes
Elvira

 

1 opmerking:

  1. Hoi Elvira wauw mooi gedaan superleuk dat art journaling en dit boek is handig hier kun je tenminste de bladzijde eruitlaten als je iets toch niet zo leuk vindt wat je maakt (dat heb ik weleens nl )

    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen