zaterdag 12 mei 2012

kaart maken met gel

Geweldig om te doen en lekker viezerikken. Het patroontje stond in de laatste magnolia magazine en toen ik deze zag moest ik hem gewoon maken. Het papier en de bloemen komen van de Hobbyvoordeel  en de stempels zijn natuurlijk van magnolia. Tja .... en dan het geviezerik.  In het boekje stond blauwe gel, nou misschien hebben ze dat in Zweden maar ik heb me er blauw aan gezocht. Dus ik gaan mengen en het is gewoon kleurloze gel met blauwe afwasmiddel  geworden. Bracht me weer helemaal terug in mijn jeugd (aai, wat klinkt dat oud) toen we smurfensnot maakten. Kennen jullie dat nog? Dit kaartje lever ik in bij de Hobbyvoordeel waar ze een wedstrijd hebben.
Fijne dag vandaag ...
lieve groetjes Elvira

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje! Heel grappig dat effect met het "smurfensnot". En ja dat heb ik ook nog gemaakt, heerlijk, kon er dagen mee bezig zijn in alle kleuren, kwam ik bij iemand die net een ander kleurtje afwasmiddel had dan mijn moeder dan wilde ik daar ook een zakkie van maken. Was natuurlijk een grote kliederbende want tja die zakjes bleven nooit lang heel ....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, heerlijk toch zo lekker een beetje aan de slag gaan met gel en afwasmiddel? Het resultaat is trouwens echt wel super! Je copicsboekje zag er ook mooi uit! Ik heb ook weer meegedaan met de lollieswap, was weer erg leuk!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Elvira

    Wat een leuk idee, ik ben niet zo van het kliederen.
    Je copicsboekje is ook erg mooi en handig.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen