vrijdag 11 mei 2012

workshop kleuren met cpoic




Welkom aan de nieuwe leden wat leuk dat jullie op mijn blog zijn beland.

Gisteren een workshop kleuren met de copic markers gedaan . Ik kreeg dat maar niet onder de knie en was al geneigd om alles in de kliko te gooien maar dankzij Jolanda van ''t Scraphuis" is het me gelukt om leuke plaatjes in te kleuren. Ik had  bij haar al eens eerder een kleurworkshop gedaan maar dan met Twinkeling en zij legt het zo goed uit. Dank je wel Jolanda voor je goede uitleg(en voor het geduld met mijn vragen) .

Verder nog best wel actief geweest maar dat laat ik jullie de komende dagen wel zien. Ik heb nl. ook meegedaan aan de lollieswap  van de Nederlandse swappers  maar die is vandaag op de post gegaan dus kan ik die nog niet laten zien anders is de verrassing eraf voor mijn swapmaatje.

Lieve groetjes Elvira

2 opmerkingen:

  1. Hoi Elvira,

    Graag gedaan, jij bedankt voor de gezellige dag.... je hebt je boekje al klaar zie ik. Nu komt het helemaal goed met je Copic!
    Nog heel veel kleurplezier ermee.
    Tot september.... gaan we aan de slag met Derwent oook zo leuk om mee te werken.
    Fijn weekend!

    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aha dan ga ik vast voor mijn brievenbus zitten ;p Die voor jouw is bijna klaar. Die gaat maandag op de bus. Mijn dochter vond het zo leuk dat ze me al gevraagd heeft of ik het ook voor haar wilde maken. Wat het, het is zie je hopelijk dinsdag.

    BeantwoordenVerwijderen