woensdag 31 oktober 2012

Een 'zomers' kaartje

Hallo, wat leuk dat je (weer) een bezoekje komt brengen op mijn blog. Dit keer een wat zomers kaartje.
Van de zomer heb ik vier maanden met een brace om mijn nek gelopen vanwege een whiplash. Ik kon mijn hoofd niet draaien en al helemaal niet omhoog en omlaag kijken. Positiefs als ik ben, ging ik er vanuit dat het allemaal goed zou komen. Maar wat was ik blij en supergelukkig toen ik van de fysio een uurtje mijn brace afmocht en iets mocht ondernemen. Als eerste pakte ik mijn potloden en ben ik een afbeelding gaan inkleuren (huishouden kwam wel, hihihihi) Met het inkleuren  was ik wel een uurtje zoet. Dus ik heb heel veel afdrukjes ingekleurd liggen , maar nog geen kaart erbij gemaakt. Die schade ga ik nu inhalen. Maar omdat ze in de zomer zijn ingekleurd, heb ik allemaal vrolijke frisse kleurtjes gebruikt. Vandaar mijn 'zomerse' kaartjes. Raar hè, je past toch je kleurtjes aan aan het jaargetijde. Ik wel tenmiste. Gelukkig heb ik nog een paar verjaardagen in het verschiet , kan ik ze daar mooi voor gebruiken.
 
Ik hou erg van de wee-stamps. Ik vind ze zo 'cute'. Dit keer zijn ze ingekleurd met Derwent potloden. Pasgeleden heb ik een workshop derwent kleuren bij 't Scraphuis in Oosterhout gedaan en ik zie dus dingen die ik nu anders zou doen maar op zich is het inkleuren toch aardig gelukt

 
Bloemetjes gemaakt met de 'rolroosjes' van Marianne.
De kleintjes heb ik zelf van een klein cirkeltje gemaakt. Spiraal knippen en oprollen. Ideaal om  kleine lege plekjes op te vullen.

 
Strik met de strikjesmaker gemaakt en een vlinderbedeltje eraan gehangen

 
Nu eerst maar weer een kerstkaart, want de tijd tikt natuurlijk gewoon door en morgen is het al weer november. Wat gaat het toch allemaal snel.
 
Lieve groetjes Elvira

3 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je weer kunt knutselen, ook al is het een zomerkwartalen, je hebt mooie details gebruikt.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn te lezen dat je van je brace verlost bent. Wat een vrijheid geeft dat dan.

    je kaartje is erg leuk geworden lekker fleurig en je afbeelding is echt heel mooi gekleurd. Vaak zie je dat met Derwent de kleuren wat flets zijn bij het designpapier waardoor het afdrukje wat wegvalt maar dat is bij jou helemaal niet. Ik dacht dan ook even dat je markers had gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig je kan het weer, maar doe voorzichtig en geniet dubbel;o)
    Lief kaartje gemaakt hoor, en heerlijk ingekleurd.

    Ik zie je weer snel, gezellig....de workshop is dit keer boven alle verwachtingen, super gaaf model en echt wat voor....JOU! meer zeg ik niet, kom maar snel spelen met inkt;o)

    Warme groetjes en een heerlijk week-end,
    Anita xxx

    BeantwoordenVerwijderen