donderdag 17 januari 2013

Een bijzondere datum

Wat een leuke, lieve berichtjes allemaal op mijn vorige post. Allemaal erg bedankt.
Ik ben dus echt achter met mijn kaarten posten. Deze heb ik vorige maand gemaakt voor mijn jongste zoon Fabrice. Hij werd op 12 -12 '12   12 jaar. Bijzonder vinden jullie niet. Daar hoort dus ook een mooi kaartje bij. Zoals jullie weten probeer ik altijd een persoonlijk tintje te geven met de stempel . Onze Fabrice zit op basketbal  en ik vond deze digi bij Mo's . Het model kaartje komt van een SOL bij Kreja Teja. Ik vond hem zo leuk om te maken dat ik hem nog een keertje voor de jarige job heb gemaakt. 
Het is een easelkaartje die je open kan klappen. Natuurlijk met hééél vééél 12-jes erop.


Lekker stoer gehouden met sterren.


Super leuke Digi van Mo Manning ingekleurd met derwent potloden


Hier zien jullie de kaart opengevouwen.

En de jarige...... die vond hem helemaal geweldig!!! (gelukkig maar :) )

Lieve groetjes 
Elvira

3 opmerkingen:

  1. Je kan ook niet anders dan deze kaart geweldig vinden. Lekker stoer en mooie kleuren, ook is het afdrukje mooi ingekleurd. Wel bijzondere datum om 12 te worden.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een bijzondere kaart met een bijzondere datum en ook nog voor een bijzonder kind, want dat is hij vast voor jou.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart voor en stoere jongen die op een bijzondere datum jarig is.

    BeantwoordenVerwijderen