vrijdag 18 januari 2013

Nieuwe Marianne mallen

Ik word er altijd zo blij van als er weer nieuwe mallen uitkomen. En ze zijn weer zóóó mooi ',de nieuwe mallen van Marianne Design.
Ik had de honden uitgelaten, boodschappen gedaan, toch ook maar iets in het huishouden en tja wat doe je dan als het buiten sneeuwt en je niet hoeft te werken, juist....freubelen met de nieuwe mallen  van Marianne.
Ik heb een krans gemaakt de de nieuwe collectable  COL 1302 van Marianne. Eerst een styropor ring omwikkelt met grijze molly garen van Järbo. Daarna alle stukjes van de uil uit vilt gestanst. Ik heb , omdat ik de kleurencombinatie mooi vond, syntetisch vilt genomen maar het is aan te raden om  met wolvilt te werken als je stanst. Syntetisch vilt scheurt namelijk makkelijker. De bloemetjes heb ik gemaakt met  een gouwe ouwe van Marianne  de LR 0164 en de allernieuwste , de LR 0257


De complete ring


Het uiltje is uit losse onderdelen opgebouwd

De bloemen...

Zo... deze moest ik jullie even gewoon laten zien, tussen al mijn kaartjes die ik jullie nog wil laten zien.

lieve groetjes 
Elvira

7 opmerkingen:

  1. Dat nieuwe uiltje vind ik zo mooi. En jij hebt er wat moois van gemaakt. Ja die kleurencombinatie is nog steeds super.
    Groetjes. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zelf niet zo van de uiltjes maar dat maakt deze stansen er niet minder mooi om en deze krans is super mooi. Mooie kleurtjes en mooie bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Elvira

    Wat een mooie krans, heel leuk gedaan met het molly garen eromheen, en een enorme bloemenpracht.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Elvira,

    WOW.. wat heb je een mooie krans gemaakt..super het uiltje en dan die prachtige bloemetjes..super..
    Ik kwam via het Blog van Danoesja bij jou terecht en..ik ga je volgen..

    Lieve groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan... héél erg mooie krans!! Ik loop al langer met het idee, om iets met vilt te gaan doen. Morgen toch eens naar het hobbywinkeltje, hier in het dorp.

    Groetjes,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi resultaat. Zal wel een hele karwei zijn dat garen rond die ring binden. Mooie kleuren en wat een bloemenpracht.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan bij alles wel vertellen hoe mooi en boeiend ik het vind, helaas geen tijd natuurlijk maar geloof me....je doet het geweldig gaaf....deze bloemen zijn wel heel bijzonder, ook de kleurtjes, wauw!!!!

    Tot gauw,
    Liefs Anita xxx

    BeantwoordenVerwijderen