woensdag 2 december 2015

Een boekje met een lach en een traan

Afgelopen 3 oktober was het World cardmaking Day.
Tiets van Hobbyvision, had een heel leuk projectje voor ons bedacht. Een boekje wat je helemaal zelf kon maken met bladzijdes van papieren zakjes en daar weer tags in. Zo gaaf !!!
Ik had gelijk al een idee wat ik ermee wilde doen. De wintersport van vorig jaar wilde ik hierin verwerken.
 
En verwerken was het..... Het is echt een boekje met een lach en een traan geworden. Een jaar daarvoor hadden we deze vakantie moeten annuleren omdat ik ziek was en ik de 24e december mijn laatste kuur kreeg. Heel de familie waarmee we gingen vond het onverantwoord als we zouden gaan en ik voelde me heel erg schuldig.
Niet wetende hoe alles af zou lopen, natuurlijk uitgaan van het goede,  positief als ik ben ingesteld .
Wie had kunnen denken dat ik het jaar daarop volledig herstelt met hele goede prognose, meer energie dan ooit , zelfs op de ski zou staan.
Wat riep de foto's veel herinneringen op , er is menig traantje gevallen, maar alleen maar goed.
Het boekje maken duurde alleen daardoor wat langer :).
Eerst hebben alle mensen om mij heen het boekje mogen zien en nu zijn jullie aan de beurt.
De foto's spreken voor zich.....
 


















 
Het is een heel waardevol boekje geworden met hele dierbare herinneringen wat een bijzonder plaatje in mijn werkkamer heeft gekregen.
 
Lieve groet en tot snel
 
Elvira
 

2 opmerkingen:

  1. Een prachtig boekje is het geworden Elvira en logisch dat het achterliggende verhaal het nog meer waarde geeft. Dat er nog maar vele vakanties en boekjes mogen volgen ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie serie Elvira, hard gewerkt zie ik wel !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen