donderdag 10 december 2015

Sketch-challenge

Gisteravond een hele leuke sketch-challenge gedaan op de
facebookpagina van Noor! Design.
Je krijgt van te voren een 'boodschappenlijstje' met spulletjes die je klaar kunt leggen en op de avond zelf log je in en dan krijg je om de tien minuteneen hint. Na een uurtje heb je dan een hele leuke kaart.
Ik had  van te voren al een stempeltje gekleurd. Deze stond heel hoog op mijn verlanglijstje, maar ik had hem alleen in het buitenland gevonden en dat vond ik zelfs te ver gaan. Zie ik hem vorige maand opeens bij doe @ding in de winkel.
Die lag toen gelijk in mijn mandje dat snappen jullie wel.
 

Is hij niet schattig!!
Ik heb hem ingekleurd met distress inkt en daarna bewerkt
met frantáge zodat je een sneeuweffect krijgt.
 


Alle materialen moesten uiteraard van Noor! zijn.
Voor de bloemen heb ik mijn bloemetjes stansen tevoorschijn gehaald
en zelf , met dun tissuepapier, rode bloemen gemaakt.
Zo leuk en makkelijk om te doen, en ik doe het gewoon veelste weinig.
 

 
 Nog een toef met bloemen linksboven met kerstklokjes erbij.
 
 
Hoop dat jullie hem weer leuk vonden. Bij mij op de knutseltafel ligt er al weer eentje gesneden om in elkaar te zetten. En zo kom je wel aan je kerstkaarten ....:)
 
Lieve groetjes
Elvira
 


1 opmerking: