vrijdag 9 december 2016

Believe in the magic of Christmas

lieve allemaal,
 
Kerstkaarten kun je niet genoeg hebben....Ik heb een criss-cross kaartje gemaakt met het papier van het blok 'la vie est Belle' - Christmas Carol van Joy!Crafts.
 
 
Twee schuine flappen vouw je over elkaar heen en plak je vast.
In de pocket die er ontstaat steek je een tag die je zelf maakt, zodat alles goed met elkaar match.
 
 
Ik heb dit keer een Magnolia ingekleurd en achter de afbeelding de ovaal
Happy Holidays geplakt. Het stempeltje heb ik me distressinkt ingekleurd, het bontrandje is gemaakt met True Snow en het hartje heb ik bewerkt met diamond stickles van Ranger.
 
 
Deze leuke letterstempels zijn nieuw van Joy!Crafts. Ik vind ze geweldig. Op elke letter ligt een laagje sneeuw. Ik heb ook hier True Snow gebruikt om het te accentueren.
 
 
Deze kerstbomen komen uit de set 'One of a Kind' en bestaat uit vijf delen. Deze heb ik met foamblokjes opgeplakt zodat er diepte ontstaat.
.


Hier en daar nog wat bloemetjes en tilansiamos en mijn kerstkaartje is klaar.
 
 
Ik vond het een leuk modelletje om te maken. Ik wens jullie allemaal een fijne dag en tot een volgende keer.
 
Lieve groet,
Elvira
 
 
6002/0576 Happy Holidays – Holly Leaves
6002/0583 One of a kind - kerstbomen
6002/2056 kerstbomen
6011/0382 La vi eest Belle -  Christmas Carol
6300/0343 Lint Forest Friend
6400/0439 Clearstempel  - Snow Alphabet

 


1 opmerking: