woensdag 7 december 2016

Make a Card


Gisterenavond heeft Miranda een gave online Make a Card verzorgd in de facebook groep Friends of Joy!Crafts. Een week van te voren krijg je een 'boodschappenlijstje' op, met het materiaal wat je die avond klaar moet leggen. Op de avond zelf krijg je om de 10 minuten een hint. Na een aantal hints heb je aan het einde van de Make a Card een leuke kaart. Het is altijd heel gezellig en er wordt wat afgekletst ......
Dit is mijn kaart geworden

Ik heb er een winters kerstkaartje van gemaakt met het papierblok 'Let it Snow.
Onderaan mijn blogpost staat een lijstje wat ik verder allemaal gebruikt heb.


Hier een foto van de bovenkant kun je zien wat voor leuk modelletje Miranda voor ons verzonnen had.


De digi is van LOTV, een van mijn favoriete merken wat stempels betreft. Ik heb deze met distressinkt ingekleurd. Daarbij heb ik de stippeltechniek gebruikt. Ik vind dat bij beertjes altijd wel schattig.
De ronde stans heb ik twee keer uitgedraaid. Van de ene cirkel heb ik de sneeuwvlokjes er uit gehaald en bovenop de sneeuwvlokjes van de andere ronde stans geplakt. Daar bovenop heb ik wat glitterlijm voor wat extra accent gebruikt

 

Je kan de kaart als nog maken en als je hem voor zondag in de facebookgroep Friends of Joy!Crafts laat zien,
 maakt je kans op een leuke prijs.
Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.
Tot een volgende keer
 
Lieve groet,
Elvira
 
1201/0026 randstans bomen
6002/0547 cirkelstans – Snowflakes
6002/0582 Winter Wishes – Pinguins
6002/2034 Winter Wishes – Cloves & hat
6002/2056 Happy Holidays – Christmas tree
6003/0050 Vintage Flourishes – Holy
6011/0394 papierblok – Let it Snow
6410/0107 clearstempel – Happy Holidays
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten