donderdag 22 juni 2017

A miracle of love

 
Hallo lieve allemaal,
 
Wat leuk , ik zie weer nieuwe volgers staan.
Van harte welkom, leuk dat ik jullie heb kunnen inspireren.
 
Vandaag heb ik een geboorte kaartje voor jullie. Twee weekjes terug zag ik schuin tegen over ons in de straat dat er een geboortebord  geplaatst werd. Oeps.... dat krijg je met werkende mensen, dan mis je wel eens wat..
Maar gelukkig zijn er de blokken van C'est la vie ......
In dit blok zit van alles om een compleet kaartje te maken, van papier, afbeeldingen, bingokaartjes, teksten etc...
Ik heb zelf nog wat stansen van Joy!Crafts gebruikt om het weer net wat anders te maken.
 
Buiten de stansen natuurlijk nog een toef met bloemen en ik vond hele leuke gipsen hebbedingetjes bij de winkel met de A die ik natuurlijk niet kon laten liggen. Ze hadden ze in allerlei thema's en vooral het strand heb ik goed  ingeslagen...
 
Met moeder en het kind gaat het goed. Ze hebben het kaartje ondertussen ontvangen , ik kan hem nu dus ook hier plaatsen.
Wens ik jullie een hele fijne dag en tot een volgende keer.
 
lieve groet,
Elvira
 
6002/0313 Gerti's Flower
6002/0409 kruipend beertje
6002/0559 waslijn met kleertjes
6011/0384 La vie est belle papierblok - Little Miracle
 


3 opmerkingen: