woensdag 12 juli 2017

Kerst in het bos

Hallo dames,
 
Leuk dat jullie mijn blog komen bezoeken, en ik zag weer nieuwe leden, welkom!!!

Als er van die leuke kerstmallen uitkomen dan is het gewoon te leuk om kerstkaartjes te maken.
En zeg nou zelf, kerstkaarten kun je toch het hele jaar door maken?


Als basis heb ik een mal van een kerstboom genomen en deze beplakt met het mooie designpapier van de set Christmas Eve. Ik heb deze zo geplakt dat de rand met bloemen aan de onderkant zit.
De kerstboom heb ik drie keer uit wit gestanst en deze van boven naar beneden dubbel gevouwen en daarna op elkaar geplakt. Ik heb de kerstboom ook nog drie keer uit het designpapier gestanst en hiervan heb ik de sneeuwsterren afgeknipt. Daarna heb ik ze op de witte kerstboom geplakt.

 


Onder aan de boom links heb ik de eekhoorn geplakt uit de herfst set. Zo zie je dat alles met elkaar te combineren is. De tak met de vogeltjes erop vond ik ook wel bij dit tafereeltje passen.
Hier en daar nog wat structuursneeuw op de takken en de boom om het een echt winters tintje te geven.



De afbeelding komt van LOTV, kijk hoe goed hij bij het geheel past. Lijkt net of
het manneke uit het bos komt lopen.


In de top van de boom geen piek maar zelfgemaakte bloemen. Zo past alles helemaal mooi bij elkaar
Hier en daar wat dennenappeltjes en wat schors en weer een kerstkaartje klaar .
Hoop dat ik jullie wat inspiratie heb kunnen geven en tot een volgende keer.
 
Lieve groet,
Elvira

6002/0472 roll-up roses
6002/0546 herfst set
6002/0554 vogels op een tak
6002/0682 kerstboom met sneeuwvlokken
6003/0009 small roses
6011/0520 designpapierset Christmas Eve
6200/0234 papier distresser
6200/0241 blending mat
6200/0224 dauber large applicator
6500/0215 tacky glue
8013/0024 wit cardstock

1 opmerking:

  1. dat vind ik ook Elvira het hele jaar door en je hebt een prachtige kaart gemaakt.
    als je op facebook zit zou ik dat graag in mijn kerstfacebookgroep willen zien.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen