woensdag 6 september 2017

Eine Karte voller Glück

Hallo lieve mensen,
 
 
 Joy!Crafts heeft in haar septembercollectie een mooie sheet met Duitse teksten. Met de vakantie in Oostenrijk nog in mijn achterhoofd , heb ik dit kaartje voor jullie gemaakt.
 
 

Ik heb allerlei maten verschillend designpapier gesneden, deze bewerkt met de papier distresser en daarna schuin op elkaar op een basiskaart geplakt.
Voor het ribbelkarton heb ik de handige scheurliniaal gebruikt. Je legt je liniaal op het papier, gaat met een waterkwastje langs de rand en vervolgens scheur je makkelijk het papier af langs de kartelrand. Zo krijgt je "mooie" gescheurde randjes.
 


 
Ook de vlinder snij- en stempelset die in september zijn uitgekomen zijn weer super gaaf. Je stanst de vlinders en daarna stempel je de lijnen erop met de stempel die er bij zit.
Nu is er een trucje om de stempels goed te stempelen op de uitgestanste vlindertjes. Siliconen kan wel eens scheef trekken als je deze op een acrylblok wilt plakken. Om deze goed recht te plakken is er een heel simpel trucje. Je legt je stempels ondersteboven in de stansen en vervolgens druk je, voorzichtig, je acrylblok erop en haal je deze weer omhoog.  Je stempel zit nu precies goed om op je uitgestanste malletje te stempelen.
 
Hier zie je de stempels ondersteboven op mijn stansjes liggen.
 
 
 Kijk eens hoe mooi ze gestempeld zijn.
 
Verder heb ik de kaart afgewerkt met wat bloemen en een mooie Duitse tekst. Deze heb ik gestempeld op het rondje wat uit de grote stans valt als je deze gestanst hebt. Zonde om weg te gooien, toch?
 
Omdat ik deze keer een enkele kaart heb genomen, heb ik aan de achterkant de kaartstandaard van Joy!Crafts geplakt.
 

 
Bedankt voor je bezoek en graag tot een volgende keer
 
 
Lieve groet,
 
Elvira

 
 
 
6002/0678 snij- vouwstencil - kaartenhang/standaard
6002/0933 cirkel en hoek Flash
6002/0940 heartleaves
6004/0014 vlinders en stempels
6011/0511 designpapier en knipvellen - love
6200/0004 scheurliniaal
6200/0234 papier distresser 
6370/0051 bloemen groot
6370/0062 bloemen klein
8089/0203 kraftkarton
8089/0213 ribbelkarton


1 opmerking: