maandag 15 mei 2017

Bloghop Parfume Bottle


Dag allemaal,

Vandaag is het weer de 15e van de maand en start er weer een nieuwe bloghop. De dames van het Designteam zijn aan de slag gegaan met de mooie serie stencils Parfume Bottle. Lieve kleine parfum flesjes in allerlei soorten en maten. Wat zijn ze schattig...
 


Bij een bloghop, hop je van blog naar blog en laat bij iedereen een reactie achter. De dames die meedoen zijn: Miranda, Antoinette, Henriëtte, Nans, Brenda, Elvira en Ann
Als je bij alle dames gekeken hebt, dan kom je weer terug bij het Joy!Crafts blog en laat je daar ook een reactie achter.
Onder degene die een reactie achter gelaten hebben, verloten we een leuke prijs. De winnaar maken we maandag 22 mei bekent. Hoppen jullie gezellig mee?
  
 
 
Mijn uitwerking van de bloghop is een verjaardagskaartje geworden, kun je er nooit genoeg van hebben, toch?
Als basis heb ik een vierkante kaart genomen van 15 x15 cm en daar een designpapiertje ,net wat kleiner, op geplakt.
Joy!Crafts heeft een mooie basislijn met  handige mallen die allemaal  telkens een maatje kleiner zijn (of groter, hahaha is maar hoe je het bekijkt) . Ik heb er twee uitgesneden , één van designpapier  en één waar ik een afbeelding op gestempeld heb. Ook de allerkleinste heb ik uitgestanst en daar een tekst op gestempeld.
 
 

Tussen die twee stansen van de basismal heb ik nog een strook gemat designpapier geplakt , met daartussen de woorden  'Hoera' en ´Feestje´ . Deze komen van de mal Tiny Words.
 
 
 
Deze stempel van LOTV vond ik zo goed bij het thema van de bloghop passen. Ik heb het ingekleurd met distress inkt.  
 
De bloemen en de parfumfles heb ik uit wit papier gestanst en deze bewerkt met de kleuren inkt die ik ook gebruikt heb bij het inkleuren. Een paar mooie swirls achter de bloemen en mijn verjaardagskaart is klaar.

 
 
 
 Hop nu maar snel weer terug naar het blog van Joy!Crafts om verder te hoppen en kijken wat de andere dames voor mooie creaties hebben gemaakt.
 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag.
 
 
Lieve groet
Elvira
 
6002/0226 Parfume Bottle - parfumfles
6002/0442 Tekst Tiny words
6002/6109 Basismal ovaal sierlijk
6002/0771 Bloemen
6003/0003 Floral Flourishes - swirl
6011/0518 Papierset Carpe Diem
6410/0316 Clearstempel Swirls  
 
 

12 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart met dat meisje voor de spiegel. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. compleet plaatje! deze digi/stempel past er leuk bij. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk gedaan.
    Leuke bloghop.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a pretty card, love the image and all the dies you used. Great job!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prima keuze zo bij elkaar! Mooi uitgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en een prachtig voorbeeld. Leuk die stempel erbij. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a sweet card with beautiful details! Love the pretty perfume bottles!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk al die verschillende creaties met de parfumflesjes!
    Mooi ook dat je drie verschillende maten mallen zo gebruikt hebt.
    Het plaatje wat je zo mooi ingekleurd hebt past inderdaad perfect bij de flesjes en zo heb je weer een leuke verjaardagskaart klaar!
    Fijne zomeravond
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. These perfume bottles add such a fun detail. Love your card. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen