donderdag 25 januari 2018

Happy Holidays

Hallo allemaal,
 
Ja jullie zien het goed, ik heb een kerstkaartje gemaakt. Ik doe mee met de kerstkaartenchallenge van Tiets. Per maand maak je twee kerstkaarten en vanaf oktober mag je er meer maken zodat je aan het einde van het jaar 30 kerstkaarten hebt. Hoe mooi is dat......
Ook deze keer heb ik gebruik gemaakt van een sketch. Ik probeer altijd mee te doen en nu heb ik deze sketch gecombineerd met de kerstkaartenchallenge. Zo vang je twee vliegen in één klap.
 
 
 
 
Ik heb een wat ouder papierblok genomen van Noor!, de Happy Holidays. Ik vind het wel eens leuk om een kerstkaartje te maken in niet traditionele kleurtjes.
De afbeelding is een digi van Mo Manning en deze heb ik ingekleurd met distress inkt.
 
 
De kaart verder nog versierd met allerlei stansjes van Noor! en Joy!Crafts

 

 
 
De bloemen zijn zelfgemaakt met het bloemenfoam wat nieuw op de markt is van Leane. Ik heb ze gemaakt door het foam tegen de onderkant van de strijkijzer te houden. Ik ga het ook nog eens proberen met de heattool. Ik ben benieuwd hoe dat gaat.
Verder de kaart nog opgeleukt met allerlei frutsels overal en nergens vandaan. Heerlijk om alles zo te kunnen combineren.
 
 
Wat leuk dat jullie de moeite hebben genomen om mijn blog te bezoeken.
ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer!!
 
 
Lieve groet,
Elvira 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten