zondag 15 april 2012

Twinkeling H20

Hoi lieve volgers, gisteren heb ik een workshop mogen doen bij Jolanda van "  't Scraphuis" in Oosterhout.
Wat heb ik veel geleerd!!! Jolanda had voor ons een boekje gemaakt die wij mochten inkleuren. Ze heeft ons wel op 6 verschillende manieren geleerd hoe je een andere haarkleur kunt maken, truitjes kan inkleuren en de kleuren (met nummers) konden we allemaal opschrijven op smallere kaartjes die ze ook in het boekje had verwerkt. Je ging dus eigenlijk met een compleet overzichtje naar huis . Geweldig!!!! Ik heb er vandaag al gebruik van gemaakt. De komende tijd zullen jullie denkt ik dus veel afdrukjes ingekleurd zien met H2O, hihihi
Liefs, Elvira



3 opmerkingen:

  1. Hoi Elvira

    Leuk en makkelijk zo'n boekje. Veel plezier met het kleuren.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Elvira, klinkt als een superleuke workshop! Daar moet je me binnenkort maar eens meer over vertellen :-)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oww super zeg, veel plezier hoor xx christa

    BeantwoordenVerwijderen