maandag 23 april 2012

workshop


Afgelopen donderdag een workshop gegeven aan 25 dames. Ontzettend leuk om te doen. We hebben bovenstaande kaart gemaakt met een doosje voor waxinelichtjes erin. Ik had de workshop helemaal voorbereid op powerpoint zodat iedereen alles goed kon zien. Leuk om te zien dat iedereen zijn eigen 'touch' aan zijn kaart  geeft.  Mijn kaart heb ik voor mijn doen, vrij sober gehouden maar dat komt door het papier. Daar zat al zo'n mooi motief in en dan plak je dan geen bloemen overheen.
Lieve groetjes Elvira 

3 opmerkingen:

  1. Hallo Elvira,wat goed dat je zo'n workshop hebt gegeven,ik vind je doosjeskaart erg mooi geworden,zowel de buiten-als de binnenkant!Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elvira

    Wat een mooie kaart met doosje, het papier is inderdaad erg mooi en heeft niet veel extra's nodig.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke gaaf hoor Elvira! Ik kan begrijpen dat de dames erg enthousiast waren!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen